حرف های یه دلشکسته

               

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت8:29---18 مهر 1392
سهــمِ مَــن از دُنیــــــــــــا
نداشتـــــن استــــــــــــ ...
تنهـــــا قـــــدم زدن در پیاده رو هــــــا
و فكـــــــر كردن به كســـــی كه
هیـــــــــچ وقتـــــــــــــ نبــــــــــود ................!


خسرو
ساعت10:33---3 شهريور 1392
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . . .

سلام ابجی


خسرو
ساعت9:22---31 مرداد 1392
+بــــــہ ســـلـامــتے کــسـے کـــــہ

نــمـے شـنـاسـتـت امـا نــوشـتـــہ هـاتــو

مــیـخـــونــــہ تـا از درونـــت بـا

خـبـــر بـشــــہ و زیــرش نـظــر مـیــذاره

نــــہ واســــہ ایـنـکـــہ خــوشــــش اومــده...


واســـہ ایـنـکــہ بـهــت بـفـهـمــونـــہ کـــہ

تـنـهــا نـیـســتـے.

سلام ابجی


خسرو
ساعت6:40---22 مرداد 1392
من میگم بهم نگاه کن
تو میگی که جون فدا کن
من میگم چشمات قشنگه
تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم دلم اسیره
تو میگی که خیلی دیره
من میگم چشمات و واکن
تو میگی من و رها کن

سلام ابجی


خسرو
ساعت6:06---13 مرداد 1392
ازصدای گذرآب چنان می فهمم
 تندتر از آب روان ،عمرگران می گذرد 
زندگی رانفسی است ،ارزش غم خوردن نیست 
آنقدرسیر بخندکه ندانی غم چیست!

سلام ابجی ممنون که امدی به وبلاگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1392ساعت 19:22 توسط کیانا |

آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR